Beste Deelnemers van Hollandse Luchten,
Voor mijn masterscriptie doe ik onderzoek naar burgers die data verzamelen. Hierin wil ik zowel het perspectief van betrokken beleidsmedewerkers als deelnemers meenemen. Een initiatief die mij erg interessant lijkt om in mijn onderzoek te betrekken is Hollandse Luchten. Graag zou ik een aantal deelnemers van Hollandse Luchten willen interviewen. In deze interviews wil ik achterhalen welke uitdagingen deelnemers ervaren en wat deelnemers eventueel nodig hebben om invloed te kunnen maken op overheidsbeleid.
De interviews zullen 30 tot 40 minuten duren en afgenomen worden via beeldbellen of een telefoongesprek. Verder worden de interviews opgenomen, zodat deze later kunnen worden getranscribeerd. Deze transcripten kunnen achteraf door u worden ingezien. Ten slotte zijn de interviews anoniem en zullen daarom zinsdelen die tot u te herleiden zijn worden geanonimiseerd. Mocht u open staan voor een interview, dan kunt u me benaderen via mail of mobiel. Ook als u vragen heeft kunt u deze gerust stellen.
Met vriendelijke groet,
Freyja Schmitz
Contactgegevens:
Mail: f.i.schmitz@students.uu.nl
Mobiel: 0611707980